lørdag den 27. juli 2013

I lufthavnen

Jeg er lige kommet hjem efter at have afleveret min norske penneveninde i lufthavnen.
Hun er lidt handicappet (bentøjet), og jeg har en bil, så jeg synes det var på sin plads at køre hende til Kastrup.
Det er noget besværligt med S-tog, togbus, mere S-tog og metro.
Det var også godt for mig at køre vejen ud mod DR byen for at blive overbevist om endnu en gang at det er godt at være arbejdsfri.
Det har været et par hyggelige dage og der vil senere komme et blogindlæg eller to om besøget.
Det er jo også sjovt for mig at være turist i min egen by.
Lige nu - Black og jeg vil vandre ud i min have, der ligner ragnarok, for der har været et par unge mænd på besøg, der har fældet et af mine træer - en 24 meter højt fyrretræ, og naboens række af træer ind mod mig er skåret ned i mandshøjde.
På vej hjem fra lufthavnen mødtes jeg med et par venner, for vi skulle ud hos en bondemand og plukke moreller. Et enkelt kilo havnede i min pose. Det er kun til at spise....
Det er også sjovt at betragte Black, for han har vænnet sig til en beboer mere her i huset, og da jeg kom hjem, ledte han. Hvor er hun henne? Tjah, Blackmand, hun er fløjet hjem til Norge. Det kan han jo ikke forstå, der gik nøjagtig ½ time, så var det en realitet, at vi kun er ham og mig igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar