lørdag den 7. april 2012

En tur til Gilleleje

I går var jeg "et smut" i Gilleleje.
Der er langt fra Køge til Gilleleje
Al kørsel over 50 km er LANGT.
Jeg var inviteret hos gode venner til påskefrokost - traditionen tro.
Vi er altid mange samlet, og der er rigelig med sovepladser.
Jeg var også inviteret til at overnatte.
Da jeg ankom, spurgte alle: hvor er hunden?
Black var efterladt hjemme i Køge, fordi både Black og jeg er temmelig trætte ovenpå den sidste tids megen aktivitet, så vi har godt af at slappe af, lige så snart der er mulighed for det.
Jeg holder meget af at overnatte ude,
og ih
hvor jeg ikke gider pakke til overnatningen.

Efter frokosten "plejer" vi at gå en tur.
Ingen gad i går. Vejret indbød jo ikke ligefrem til gåture, så vi hyggede meget indendøre - med ild i brændeovnen.

3 kommentarer:

  1. Nej, der er ikke meget forårsvejr ved påsken lige nu, men til gengæld er det hyggeligt at være indenfor med ild i brændeovnen og i godt selskab... God påske!

    SvarSlet
  2. Ja, det var et rigtigt indendørsvejr i går, og det var synd, når I plejer at gå tur sammen. I dag skinner solen heldigvis igen.
    Klem og en skøn dag til dig og Black.

    SvarSlet
  3. Nej i går var det lidt træls med regnen. Men det lyder ellers hyggeligt med påskefrokosten. Nyd påsken med Black

    SvarSlet