søndag den 1. april 2012

Emma

Mine jobkompetancer er blevet udvidet!
Ole, min kollega, ringede en aften og spurgte om jeg kunne passe hans datter en times tid den følgende dag.
Børnepasseren havde meldt sig syg, og han skulle noget uopsætteligt.
Selvfølgelig kunne jeg da det.
Da jeg ankom til kontoret, så Ole mig straks, og uden et ord kom han hen og satte EMMA på mit skrivebord.
Emma er 10 måneder, og er en meget tillidsfuld lille pige, og hun elsker at gå.
Ole sagde, at han gjorde MIG en tjeneste, og det kan jeg kun give ham helt ret i.

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er hun dog sød, tænk hvilken tillid han giver dig at passe hans lille guldklump. Men er sikker på han nok skal gøre dig en tjeneste en anden gang. ha en dejlig søndag.

    SvarSlet
  2. Louise: hun er så sød og tillidsfuld, og jeg fik mange kram :-)
    God søndag

    SvarSlet