tirsdag den 20. december 2011

Juletræ

 Jeg fik lige lyst til at finde et juletræ og fotografere, fordi i morges da jeg gik tur med Black, så jeg ind i en stue et aldeles flot pyntet juletræ.
Jeg fandt et juletræ i frokostpausen på vores daglige gåtur - ovre i Tietgen kollegiets gård. Der er meget stille inde i den gård.
Jeg fandt også et juletræ indendøre på min arbejdsplads. Få dage efter det er kommet ind, ligner det "jeg ved ikke hvad", for juletræer på arbejdspladser skal jo være prægneret.
Jeg skal ikke selv have juletræ, derfor synes jeg min blog skal have.
Skal du have juletræ?

Jeg hørte om en lille dreng forleden, der spurgte, "Skal du have et juletræ der kan rådne eller skal du have et af plastik?"

2 kommentarer:

  1. Vi har juletræ i haven. Det har stået og pyntet med lyskæden siden 1 uge i december. Det kommer ud imellem jul og nytår :-) Det er hyggeligt. God aften :-)

    SvarSlet
  2. Anette: jeg nyder min nabos juletræ med lys.
    God onsdag :-)

    SvarSlet