søndag den 25. december 2011

Det er farligt

at starte på en lydbog, der bare fænger fra første ord.
Jeg har downloaded Michael Falchs bog Trækruter fra dr.dk og tænkte, at det er da lige nu her første juledag, at jeg skal høre den.
Jeg har downloaded den til en USB-nøgle og afspiller på computeren.
Fra første ord har jeg lyttet intenst.
Michael Falch læser selv op, og det gør han så godt.
Det bliver svært lige om lidt, for jeg skal løsrive mig og slutte højtlæsningen - Black og jeg skal ud at gå, inden det bliver alt for mørkt.
Har du hentet lydbogen Trækruter?

4 kommentarer:

  1. Ja det har jeg Kisser, og jeg glæder mig til at komme i gang med den. Fortsat god jul ;o)

    SvarSlet
  2. Det lyder vel ok spændende - tak for tippet, Kisser! Michael Falch har en dejlig stemme, og det lyder som en bog, jeg gerne vil lytte til!

    Klem og god 2. juledag til dig!

    SvarSlet
  3. Lise: du kan godt glæde dig.
    God 2. juledag

    SvarSlet
  4. Madame: Michael Falch har en god oplæserstemme.
    Klem og god 2. juledag til dig :-)

    SvarSlet