fredag den 25. februar 2011

Vanens magt

Jeg skulle tanke benzin på vej til arbejde.
Kører ind til den stander jeg "plejer" at benytte mig af.
Den var i udu - fandt jeg først ud af, da kortmaskinen sagde til mig, at stander 5 var klar. Hallo, jeg skal da bruge stander 4!!
Ind i butikken, om de ville være så venlige at nulstille stander 5. Det gjorde den helt af sig selv.
Forfra og om igen med stander 3. Slangen kunne godt nå.
Jeg tankede og kørte videre på min vej til job.
En kilometer længere fremme kom der "pludselig" en mand hen og bankede på mit sidevindue.
Jeg blev ret forskrækket. Jeg åbnede døren - samtidig med manden.
Han sagde: dit benzindæksel står åbent.
Jeg havde da glemt at lukke det, fordi vanens magt og brug af stander 4 "kører pr automatik".

3 kommentarer:

  1. Øh, moar!
    Du trænger vist til lidt ferie og noget...

    SvarSlet
  2. Datter: Ja tak sådan et par måneder :)

    SvarSlet
  3. Det var godt at der var en venlig mand når fruen er forvirret.

    SvarSlet