onsdag den 11. juni 2008

Reklame og stor glæde

Jeg kunne godt tænke mig at reklamere for storskrald.dk. Det er et site, hvor man kan sætte ting gratis "til salg" - i stedet for at sætte dem til den kommunale storskrald.
Jeg lavede en "annoncer" med et drivhusbord og en kæmpestige i søndags og allerede i dag ringede en mand - om jeg stadig havde tingene.
Der gik under en time, så stod han her på matriklen.
Stigerne blev savet over, for han skulle ikke bruge dem som stiger, men som afstivning på en trailer, og han havde lige købt et drivhus til lillemor.
Så stor var min glæde over at slippe af med stigen, som er ubrugelig for mig (de var 9 m lange begge to) - det samme med drivhusbordet, da jeg ikke er den lykkelige ejer af et drivhus mere.
Stigen har irriteret mig i årevis. Nu kan jeg komme til at fjerne ukrudtet på en ordentlig måde der hvor de stod.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar