torsdag den 14. december 2017

Et stort ønske

Jeg har lige fået nyhedsbrev i min mailbox fra en rejsearrangør af operarejser.
Der er en tur til New York i slutningen af april.
2 operaforestillinger i the Metropolitan med i prisen.
Ih, hvor jeg godt gad tage med på den tur.
Fordi - jeg er absolut fan - Placido Domingo dirigerer orkestret til den ene forestilling og synger titelpartiet i den anden.
Det er også muligt at tilkøbe 2 ekstra forestillinger, hvoraf den ene har Anne Netrepko i sin debut i Tosca.
Jeg gad godt det hele.
Mon jeg skal spille i Lotto?
Prisen er 20.000 kr. for 6 overnatninger + 5000 kr. for enkeltværelse + noget mad...

5 kommentarer:

  1. Det kan altså gøres billigere, vil jeg vove at påstå - også med operabilletter. Det her er godt nok dyrt, men du må begynde at spille Lotto :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, jeg synes også det lyder dyrt. Det kunne være sjovt at undersøge hvad det koster uden rejseleder osv.

      Slet
  2. Uha - det lyder dyrt, men jeg håber, du finder en mulighed for at deltage :-) Sikken en oplevelse :-) Glædelig jul og tak for dine dejlige kommentarer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Lene. Glædelig jul til dig og hele familien.

      Slet
  3. Hanne, det skulle så kun være for nysgerrigheden skyld. Skulle jeg endelig på sådan en rejse, skulle det være sammen med andre, for så store oplevelser som at se opera i th Met skal deles med andre lige når forestillingen er slut.

    SvarSlet