fredag den 2. oktober 2015

Hvalpen

Barnet mit har fået ny hvalp.
En labber, som lyder navnet Kenzo.
Han er 8½ uge, og har allerede lært en hel del.

Han er skøn - som kun hvalpe kan være det.
Felix, "storebror" er 10 år, og han er en meget dygtig hund.
Han tømmer vaskemaskinen og fylder det over i tørretumbleren.
Han kan selv rydde hundelegetøjet på plads i kurven.
Han er også dygtig til at lukke køleskabsdøren, specielt når min svigersøn er ved at tage ting ud af skabet!!
Jo, han er uddannet servicehund.
Kenzo skal ikke uddannes lige så meget som Felix, for nu er mit barn selv i stand til at gøre al ting.

Hun har "døbt" Black størstebror!!
 

7 kommentarer:

  1. Åh hvor er de skønne! Tænk at man kan træne en hund til alle de ting, du beskriver - de må jo på en eller anden måde være kloge så. Det kan man vist ikke med katte (som jeg jo foretrækker). Da jeg var nede på apoteket i dag stod der en Hus forbi-sælger inde i forhallen. Udenfor lå hans labrador på et vattæppe, lige så fint og roligt. Den havde en stor skål tørfoder og en skål med vand. Og den blev bare på sin plads. Han fortalte, at den var syv måneder gammel. Jeg var meget imponeret over, at den blev liggende lige så stille. Den ville dog godt "snakke" med mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne, det var dog imponerende med den hjemløses hvalp, men det hele er jo et spørgsmål om træning.

      Slet
  2. Fine hunde - og så dygtig den gamle dog er.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jørgen, ja Felix. Er dygtig .

      Slet
  3. Sådan en lille sort hvalp er da slet ikke til at stå for.

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny jeg er også helt solgt

      Slet
  4. Nice post. thanks for the shared with us. grey melange

    SvarSlet