onsdag den 6. februar 2013

Hvordan har du det?

Region Sjælland, som jeg jo bor i, har sendt spørgeskemaer ud.
34.000 personer i regionen har modtaget et spørgeskema om sundhed og trivsel.
Jeg har fået sådan et spørgeskema, og jeg synes faktisk det er sjovt at udfylde sådan et skema.
Og fandt ud af, at jeg har det fortrinligt og føler mig temmelig frisk.
Det er godt at mærke godt efter.... hvordan helbredet og trivslen har det.
Det skal blive sjovt at se udfaldet af undersøgelsen - engang...

I samme ombæring post kom der også et brev fra kommunen om digitalisering. De inviterer til brugerkurser i IT på bibliotekerne rundt om i regionen. Super godt tilbud til dem, der mangler kendskab til at bruge internet og pcer.
Jeg tror jeg springer over.....endnu ansat i en teknologiafdeling (lidt endnu).

2 kommentarer:

  1. Jeg er lige blev færdig med at udfylde mit skema, som jeg også modtog fra Region Sjælland.

    Valgte at gøre det på nettet for nemheds skyld.

    Det tog lidt tid, men meget sjovt at registrerer at det går da, trods alt, meget godt ;o)

    Kh. Majbrit

    SvarSlet
    Svar
    1. Majbrit, jeg var også vis nettet. Sjovt med sådan en undersøgelse - og spændende hvordan vi danskere har det :-)
      KH
      Kisser

      Slet