tirsdag den 19. februar 2013

Forventningens glæde

Søren Kierkegaard har udtalt at forventningens glæde er den største.
Der skulle være en historie om ham og hans forlovede, som han havde inviteret i teatret. Lige ind tæppet går op for forestillingen, går Søren med bemærkningen om forventningens glæde. Forlovelsen holdt ikke.
I dag er jeg iklædt forventningens klæde - eller nuets glæde over, en drøm bliver opfyldt.
I mange år har jeg haft lyst til at komme til Mallorca. Jeg kunne bare ikke overtale min Finn til at tage dertil. Vi var mange andre steder rundt med camperen.
I dag har jeg booket bolig på Mallorca en gang til sommer i en uge og jeg glæder mig helt vildt meget . Har lige tjekket temperaturen og der er ca 30 grader til den tid. Lige til at holde ud.
Jeg får også en rejsekammerat, der bare lige er frisk på at tage med.
Paris og Mallorca. Super.
Måske også en tur til London...

4 kommentarer:

  1. Det lyder vel nok dejligt Kisser! Mallorca er en skøn ø! Nu har du to spændende rejser at se frem til - og måske også London.
    Klem og en god aften!

    SvarSlet
    Svar
    1. Gitte, jeg er ret spændt på at besøge Mallorca. Har jo aldrig været der. Paris kender jeg snart alt til og det bliver et meget glædeligt gensyn.
      London.sammen med mit barn. Det bliver en kæmpe oplevelse.

      Slet
  2. Svar
    1. Og jeg glæder mig ganske neget, Mette :-)

      Slet