fredag den 15. februar 2013

Anonyme kommentarer

Jeg får af og til en anonym kommentar på ældgamle indlæg.
Jeg sletter dem bare af min indbakke.
Her til morgen kom der en - også anonym indkommet i uønsket e-mails - på det nyeste indlæg, om at den anonyme åbenbart var kommet til at klikke på "Notify me when new comments are added" og nu kommer der 4 e-mails ind i den anonymes indbakke hver gang der tilføjes en ny kommentar. Og om jeg kunne gøre noget for at fjerne den anonyme fra den service.
Det kan jeg altså ikke finde ud af.
Det ser ud til at være fra en robot....

1 kommentar:

  1. Zette - den kendte datter15. februar 2013 kl. 09.06

    Ups.
    Det kan nogen gange være svært at finde ud af ting -)))
    Iøvrigt kan du jo godkende kommentarerne på bloggen, du behøver ikke at have bogstavsformularen på.

    SvarSlet