søndag den 29. juli 2012

Indkøb

Ide Møbler havde 25% rabat i dag, og i et par år har jeg snakket med mig selv om at skulle have nye reoler. Jeg er hver gang, jeg har kigget på reoler, vendt tilbage til Mistral reolsystemet. Jeg har dog opgivet på forhånd, fordi jeg synes, at deres brochure var rodet og uoverskuelig. Indkøbet blev dog hurtigt overstået, da der stod en sælger ved siden af os. Det blev til 2,8 meter reol - jeg burde vel kalde det noget andet, for der er ikke meget reol over disse skabe. Ganske enkle tre sektioner med døre for de 2,5 og skuffer i den sidste halve. Og de bestilt i hvide - sådan lidt råhvide, ikke de kridhvide. Og jeg kan lide forventningens glæde, for de leveres først i uge 38. Det blev også til en ny bordlampe, i blankt stål med skærm i hvid frostet glas. Og et stor ur til stuen, så jeg kan se tydeligt hvornår jeg skal gå i seng. Reolerne bliver udstyret med sokkel, de skal nemlig ikke op at hænge på væggen, for hvis jeg får lyst til at flytte dem et andet sted hen i stuen, er det nemmest når de står. Billeder kommer senere...

6 kommentarer:

  1. Dejligt med nye møbler :) Er spændt på at se reolerne når de ankommer :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med de nye reoler. Jeg håber du kan organisere tingene og at det ser pænt ud :)

    SvarSlet
  3. Jeg er spændt på at se billeder, men det lyder meget smukt! Dejligt at få lidt nyt til hjemmet - det er jeg ikke for god til, selv om der kunne trænge til udskiftninger.
    Klem og en skøn dag til dig!

    SvarSlet
  4. Anette: ja, så kan jeg bare vente - og glæde mig imellemtiden :-)

    SvarSlet
  5. Donald: tak. Det bliver rigtig godt med de nye reoler/skabe :-)

    SvarSlet
  6. Madame: Jeg er også meget længe om at få taget mig sammen til at købe nyt...
    Hav en fin mandag og klem

    SvarSlet