tirsdag den 24. juli 2012

Den er væk

I morges skulle jeg køre min datter til Rigshospitalet. Hun skal til kontrol og være indlagt i 3 dage.
Hun pakkede i går aftes, for vi skulle køre allerede lidt i syv i morges.
Hun har haft et lille fraværende øjeblik, for vi ledte som gale efter hendes mobiltelefon, og måtte til sidst køre uden.
Jeg ringede til den og der kom ikke en lyd nogen steder fra.
Hun har sat alarm på den, når hun skal tage sin medicin, så Black bliver vækket af sin søde hundesøvn i løbet af dagen, når den ringer.
Jeg håber da, at jeg kan finde den i aften, når den igen "alarmer".
Heldigvis har jeg da en ekstra mobilos hun kunne få med - den der gode gamle Sony.

5 kommentarer:

  1. Det var godt, du har en ekstra mobiltelefon, hun kunne få med! Jeg håber, alt går godt til kontrollen, og den må være grundig, siden den varer hele tre dage.
    Nyd en fantastisk tirsdag og klem

    SvarSlet
  2. Madame: i morgen skal hun i narkose og have taget en bronskokopi, og svaret kommer torsdag - derfor tager det så lang tid. Og i dag tirsdag er det blodprøver, der først kommer svar på i aften.
    God tirsdag og klem

    SvarSlet
  3. Jeg håber det går godt. Jeg sender hende de bedste ønsker.

    SvarSlet
  4. Donald: alt går så godt. Jeg sender den gode ønsker videre :-)

    SvarSlet
  5. Håber din datter er ok og at det går planmæssigt fremad med hende. Håber telefonen er dukket op? Skønt du havde en ekstra - men det er nu bedst med sin egen :) God aften til jer :)

    SvarSlet