fredag den 20. december 2019

Udfordringer

Livet kan give nogle udfordringer en gang imellem.
Ligefor øjeblikket tør jeg ikke hoste eller grine,og det er slemt ikke at kunne.
Mine ribben føles son om de er brækket - eller noget der ligner.
Jeg har været på besøg hos min svoger og svigerinde og bare fordi benene ikke ville som jeg ville, måtte jeg have hjælp til at komme op i stående stilling.
Min svoger på 81 er heldigvis i besiddelse af ret mange kræfter, så det lykkedes for ham at få mig op.
Og han tig så godt fat at det gik ud over mine ribben.
Suk, det er hårdt at være menneske.

4 kommentarer:

  1. Stakkels dig, rigtig god bedring

    SvarSlet
  2. Åh nej - jeg håber, det går bedre nu. Godt nytår, Kisser.

    SvarSlet
  3. God bedring! Det er virkelig ømt når der er en skade ved eller på ribbenene, pas på med forkølelser - det ville være skrækkeligt.
    Håber det er bedre når du læser dette. Ellers må en læge hjælpe med blokade.

    SvarSlet