onsdag den 13. november 2019

Indkøb

Når MAN er uden mulighed for at bevæge sig uden for matriklen via motordrevne køretøjer, og der mangler visse varer i køkkenregionen, er det jo nemt at købe ind via nettet.
Jeg har valgt en "indkøbscentral" med den mest handicapvenlige levering.
I går fik jeg min første bestilling leveret. Lige ind i køkkenet - klar til at blive lagt på plads..
Jeg var glædelig overrasket over de friskeste grønsager.
I dag er jeg blevet ringet op af indkøbscentralen, der ville høre om hvad jeg synes både om varer og levering.
Jeg er jo en person, som let lader sig begejstre og gør gladelig opmærksom på det.
Så det var kun rosende ord, og jeg tror min begejstring smittede damen i den anden ende, for holddaop hvor hun lød glad.
Jeg kender en yngre mand, som begyndte at handle på nettet for mange år siden, og han hævdede, at han sparede ca. en fjerdedel af sit husholdningsbudget på denne form for indkøb. Der er jo ikke meget plads til impulskøb, som nemt opstår når man befinder sig i supermarkedet fysisk.

2 kommentarer:

  1. Dejligt med den mulighed. Min søster bruger også denne mulighed,for hendes arbejde gør, at hun ofte ikke orker at skulle ud og handle ind. Jeg forsøgte at tjekke hendes indkøbsfirma, men det leverer ikke i vores område, så jeg må desværre stadig handle ind på gammeldags vis :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, øv til at de ikke leverer i dit område. Kan du ikke finde et andet? Det er så skønt at få leveret varerne direkte til døren.

      Slet