tirsdag den 13. august 2019

Det sker

Det sker, at jeg kan havne i et eller andet hul, som kun jeg selv kan kravle op ad igen.
Det er sket i dag. Og jeg tænker, at det snart er tid jeg skal herfra.
Min høje alder  - den er vist omkring gennemsnittet for kvinder - taget i betragtning.
Jeg har været en tur i mit supermarked med rollatoren fra kommunen i dag, for de næste to dage er der gæster på programmet.
Så der skal jo købes ind.
På vej hjem mødte jeg min bagbo, og hun hjalp mig over vejen - bare det første stykke.
Det højre ben har det ikke ret godt for tiden - det vil gerne knække sammen under mig.
I næste uge har jeg en aftale med bandagisten om en ny skinne - forhåbentlig kan den gøre godt for den lamme fod, så den er nemmere at løfte.
Det er vist meget normalt med op og nedture for folk med diagnoser - uanset hvad de så end hedder. I dag er vist en nedtur for mig.
Det er meget imod min optimistiske natur at have det sådan,
Jeg må da vist se at finde den gode tone frem igen.

2 kommentarer:

  1. Det er da også noget hø med den fod. Jeg håber humøret vender tilbage - det er det, der holder os oppe.
    Men det ved du godt ... og du er overhovedet ikke oppe i nærheden af gennemsnitslevealderen endnu :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, jeg måtte jo lige google gennemsnitsalderen for kvinder. Den er 82,9 år, så jeg har mere end 10 år endnu.... tihi. Jeg må vist hellere finde det gode humør frem igen.

      Slet