tirsdag den 9. oktober 2018

Klar igen

I sidste uge kunne jeg overhovedet ikke starte min slåmaskine.
I et stykke tid havde jeg "hevet i snoren", fordi batteriet var lavt på …. hvad det end hedder.
Græsslåningssæsonen kører jo på sidste vers, så jeg ville jo bare vente med at oplade til jeg kunne overlade det til slåmaskinemanden, som henter den i november og afleverer den i marts - efter fint service.
Med trykkede ribben gik det bare ikke at hive i snoren, så jeg måtte ha batteriet ud og oplade det.
Og så ser jeg at en af ledningerne er rustent. Så tror da ….. at jeg ikke kan starte maskinen, uanset hvor meget jeg hiver i snoren.
I går var jeg ude at hente nyt og fint batteri - ledninger monteret og fuldt opladet.
Så det blev sat i, og maskinen starter med et enkelt lille tryk på knappen.
Skulle jeg nu have problemer med at sætte i eller andre problemer, kører firmaet deres runde og reparerer og lignende om torsdagen, og det var også beskeden fra dem i dag.
Men slet ingen problemer, og jeg klapper mig selv på skulderen over både det ene og andet, når der nu kun er mig på matriklen - og jeg er totalt uvidende om motorer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar