fredag den 19. oktober 2018

Gaver

Årets sidste tomater af egen avl.
3 tomatplanter fra Netto til 10 kr. pr styk har givet så ekstremt mange tomater, at det var en ren fryd.


Her er farvene meget naturtro.
En meget kær veninde bliver 70 i næste uge.
Hun skal have gave i dagens anledning.
Både fra mig (personligt) og fra en gruppe vi er i begge to.
Hun har meget bestemt frabedt sig "noget man kan spise"/noget til madlavning.
Så hun fik besked på, at så måtte hun da ryste op med en ønskeseddel.
Det kunne hun ikke, sagde hun, og svaret var, at det blev hun sandelig nødt til, når vi ikke selv må bestemme hvad vi vil give hende.
Elendig billedkvalitet - farve er lysegul og beige. Hun har selv peget på farverne i mit stoflager i foråret.
Jeg lytter når mennesker udtrykker ønsker og er ret god til at huske ønskerne.
Jeg har altså købt noget til at spise til hende.
En stor kasse kæmpeskildpadder - og selvom hun er inde i en periode med "skrump", kan hun IKKE sige nej.
Hun har i flere år snakket om mug rugs, og i foråret syede jeg 4 til hende.
Selvfølgelig skal hun da have mug rugs i fødselsdagsgave.
8 styks.
Så kan jeg måske "få fred" i nogen tid for at høre om mug rugs...
Det skal blive med stor fornøjelse at give hende gaven.
Der følger også et par biografbilletter med.
Jeg kan godt skrive om gaven, for hun færdes ikke i blogland.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar