fredag den 4. december 2015

MIN PAKKE

Sent på eftermiddagen gøede Black på den der måde, der er nogen udenfor.
Ganske rigtigt.
Udenfor stod en bekendt med sin lille søde hund.
Jeg har en pakke til dig, sagde hun....
Jeg var med det samme klar over, at det var pakken fra England.
Vi fik en kop kaffe og en sludder, og blev enige om, at der er da et postbud, der har sovet temmelig meget i timen.
Godt nok har vi samme husnummer, men vejnavnet ligger meget langt fra hinanden. Ligesom de ligger mere end en kilometer fra hinanden.
Pakken var kommet den lovede dag, og min bekendt havde ikke haft tid til at komme over med den.
IH altså, hvor er jeg glad for at jeg har fået min musik.
Så nu skal jeg tilbage til den engelske sælger og PostNord for at fortælle at jeg har fået pakken.

3 kommentarer:

  1. Happy ending - på trods af sovende postbude :-)

    SvarSlet
  2. Herligt - bedre sent end aldrig (:

    - Anne www.venterpaavin.blogspot.com

    SvarSlet