fredag den 27. juni 2014

Et sjældent besøg

Jeg har besøgt Køge bibliotek i dag. Det er flere år siden jeg sidst har lånt en bog eller musik og film.
Nu måtte det være på tide at låne lidt igen.
Jeg lånte normalt på Herfølge eller Ølby biblioteker - filialer af Køge.
Der er sandelig sket en masse på hovedbiblioteket, siden jeg sidst har været der.
Sidst skulle man skanne hver enkelt ting man lånte. Det skal man ikke mere. Nu skal man bare lægge sin stak på en plade og alt bliver registreret. Smart, siger jeg bare.
Det blev til tre bøger, et par musik-dvd'er, og tre lydbølger samt en enkelt musik-cd og tre film.
Det er helt fantastisk bare at kunne gå hen på sit bibliotek og låne så meget god underholdning - helt gratis. Jeg holder meget af de gratis glæder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar