fredag den 21. marts 2014

Fortabelse

Ih, jeg har lige fortabt mig i feriebrochurer.
Det ser ud til, at jeg vist skal på ferie til september med en veninde, og vi skal lige finde ud af hvor vi skal hen. Hun gider ikke badeferie, det gør hendes mand, så han rejser med svigerinden, og veninden rejser med mig, for jeg gider heller ikke badeferie.
Nice er et godt emne, og det var her jeg kom til at fortabe mig. Mine krav er såmænd ikke så store: en balkon og havudsigt.
Og jeg havde planlagt havearbejde her i eftermiddag, men det kan jeg da godt opgive med den regn. Så nu kan jeg fortabe mig videre.

4 kommentarer:

  1. Så er det da godt, at man kan dele hinanden med hinanden, når ferieønskerne er så forskellige. Fortsat god fortabelse :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, det er så godt, når ægteparret kan dele sig med enkerne (svigerinden og jeg er jo enker (også de glade enker)).

      Slet
  2. Det kan da være så skønt at fortabe sig i feriebrochurer og se sig selv alle mulige andre steder end i Dannevang. Nice lyder godt, og dine beskedne krav ved jeg, du kan få opfyldt der.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne fortabelse er rigtig godt :-) Og det ser ud til at mine beskedne krav allerede er opfyldt.

      Slet