lørdag den 4. maj 2013

Frivilligt arbejde og BLOGTRÆF og kanaløen Alderney

I dag har der været et arrangement i Det Grønne Hus i Køge, og "min" forening Køge Økologiske Fødevareforeninghavde fået lov til at holde cafeen åben.
Der blev solgt kaffe/te kager, bolle, salat, tærter mm. Selvfølgelig altsammen økologisk og hjemmelavet (lavet på stedet).
Jeg havde meldt mig til at være med i cafeen. Resterne af en lungebetændelse og mad til publikum passer ikke ret godt sammen, så jeg passede kassen( fungerer fint sammen med økonom gen), ryddede op efter gæsterne og hentede manglende varer henne i Brugsen.
Men da der va gået to og en halv time måtte jeg give op og køre hjem.
Den 25. Maj er der et nyt arrangement. Store byttedag.
Det er en forening fuld af kreative og entusiastiske mennesker.
Desværre kan jeg ikke deltage den dag, for der er BLOGTRÆF i Køge.
Foreløbig er vi 8 tilmeldte.
Og der er plads til mange flere.
Da jeg kom hjem,lå der er brev fra en af mine penneveninder, der bor på Alderney.
Jeg har fået en vild ide om at besøge hende og hendes mand, når de engang er færdige med at sejle for denne sommer.
Han har lige fået fornyet sit flyvercertifikat, så han kan vel hente mig i London? Han har egen flyvemaskine.
De besøgte Køge sidste sommer, og Chris,min penneveninde, was sorry, fordi jeg kun nåede at besøge dem en gang på båden. jeg ville så gerne have haft dem hjem for at besøge mig.
Men der kom jo noget ganske dejligt på tværs loge præcis i de dage.
Der var nye lunger til mit barn.
Vi sender tak til donor.
Hav en skøn lørdag, hvor end du befinder dig.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en meget spændende forening, du er med i - men lidt tidligt at kaste dig ud i at arbejde, når du har lungebetændelse.
    Vi glæder os til dit blogtræf!
    Ha' en rigtig god weekend og god bedring! Klem

    SvarSlet
  2. Lungebetændelse trætter, og sådan er det bare, men jeg er da sikker på at resten af foreningen er mere end tilfredse med de timer du faktisk var der.
    Jeg glæder mig også meget til blogtræffet :-)

    SvarSlet