onsdag den 15. maj 2013

Fordel og (øm) bagdel og en enkelt biograffilm

 
Der er store fordele ved at cykle (og øm bagdel).
I dag har jeg været en tur syd for Køge på årets første ordentlige lange cykeltur (30 km) - i stiv modvind og lidt mere medvind på vej hjem.
Det er muligt lige "nu og her" at standse cyklen og nyde udsigten og alle forårets skønne dufte.
Vandet var fantastisk flot i dag. Der var rigtig god vind til vindsurfere (eller hvad de nu hedder, dem der bruger "faldskærme" som vindfangere).
Jeg skulle ud at besøge og spise frokost med nogle festlige mennesker, så jeg fik maden galt i halsen, bare fordi vi skulle grine - hele tiden.
 
Lige om lidt vil jeg cykle til Køge city, for der er forpremiere på
THE GREAT GATSBY
i 3D og biografen har inviteret "på en lille en" inden forestillingen.

4 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig cykeltur - og vejret var jo fantastisk. Her nyder vi også alle foråret i disse dage. Jeg tror, de kaldes kitesurfere, dem der bruger en 'faldskærm'.
    Klem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, jeg tænkte på om det var kitesurfere, men var ikke helt sikker. Det var et flot syn, og vinden kunne rigtig trække dem rundt på vandet.
      Jegbtror jeg skal hen til cykelhandleren og se på en ny saddel, for den er ikke for god den er på cyklen nu.
      Klem

      Slet
  2. Jeg kan se på dit billede, hvor flot Havet er.
    Håber filmen var god, den satser jeg også på at få set en dag.

    SvarSlet
  3. Johanne, havet var meget flot i går med hvide skumtoppe.
    Filmen er bare så flot. Og jeg blev godt underholdt.

    SvarSlet