Jeg har modtaget denne mail og tænker om det er fup og svindel????
Jeg skal i hvert fald ikke have ændret mit password til mit Visakort.
Tænke-tænke tilbage... har jeg på noget tidspunkt haft problemer med at huske mit password?
Nej.
Er der bøvl med kortet, skal jeg have besked via min bank - enten i netbank eller pr. brev, evt. en telefonopringning fra en kendt person i banken.
Jeg bliver også meget mistænksom pga sprogbrug og brug af æ, ø og å.
Igen beviser blogland som en vidunderlig kilde til at sprede budskab om svindel.
For jeg er 100% overbevist om at det er svindel.
forkert adgangskode Du har givet en forkert adgangskode til Verified by Visa er tre gange og skal derfor starte et andet. For at gøre dette, skal du kontrollere dine oplysninger nedenfor. Så snart din nye adgangskode er aktiveret, kan du identificere dig og betale med kortet i Verified by Visa-tilknyttede butikker. Verified by Visa / MasterCard SecureCode password skal ændres på grund af mange mislykkede logins Skift password |
Uha..... PAS PÅ...... det er helt klart svindel. Den slags anmodninger vil ALDRIG blive sendt til dig via mail.
SvarSletBankerne advare mod disse mails.
Kh. Majbrit
Der er vel ikke fra Nets. For med stort gult skilt står der på min netbanks hjemmeside, er der florerer en del falske mails derfra. Ring til din bank og hør om de har noget med det gøre. Hvis ikke slet den.
SvarSlethelt enig - der har floreret en del af den slags. Både denne og fra Nets.
SvarSletHvor er det frækt med den slags - jeg har fået også e-mails der forsøger på 'fishing'.
SvarSletKlem og god lørdag til dig!