mandag den 17. september 2012

Hundelufter?

Søndag eftermiddag, da Black og jeg var ude for at blive luftet, kom en pige - på ca. 12 år - rullende på rulleskøjter hen til og spurgte, om hun måtte spørge om noget. Ja, selvfølgelig måtte hun da det.
Hun og hendes veninde ville gerne lufte hunde, og om hun måtte lufte Black?
Nej, det går ikke (det var en ret spinkel pige), for Black har mange kræfter, og jeg er ikke sikker på, at du kan holde ham. Jeg har stort besvær med det indimellem.
Hun takkede, og rullede videre på sine rulleskøjter.
Godt initiativ til at tjene lommepenge - STORT SMIL.

2 kommentarer:

  1. Ja, det var et godt initiativ, men hun er for ung til at have ansvaret for så stor en hund. Jeg kan huske, at min far lod en pige på den alder gå med sin golden retriever, og den stak af fra hende, men kom dog heldigvis hjem igen.
    Klem og en god aften til dig Kisser.

    SvarSlet
  2. Madame: det var godt din fars hund kom hjem igen :-) næ, det skal være lidt ældre end 12 år og have gode kræfter.
    God tirsdag og klem

    SvarSlet