lørdag den 24. september 2011

Majestætisk blogtræf


Blogtræf i Tivoli. Vi var lige mødtes og på vej hen til Cafe Ultimo.
Lige pludselig blev jeg prikket på skulderen af en Tivoli vagt, der bad mig gå lidt ind til siden...
Bare fordi...
Ih, det var jo Margrethe i egen høje person.

Et par stemningsbilleder fra den gamle have.

Det var igen et dejligt blogtræf med Donald, Hege, Jens, Madame, En mand af betydning, Brittsol og mig.
Vi spiste på Cafe Ultimo.
En skøn pizza - se selv.

Tusind tak til jer alle for en skøn dag.








En lækkerbisken, som Jens satte tænderne i: frisk frugt, marcipan og nougat overtrukket med mørk chokolade og dyppet i hasselnødder.

 Vi sluttede dagen af med kaffe og kage hos cafe Georg - og med et par meget interessante diskussioner.

13 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, Kisser - tusind tak for i dag!

    SvarSlet
  2. Det som Madame siger. Det var usædvanlig hyggeligt!

    SvarSlet
  3. Hej Kisser, vil lige fortælle, at der bliver blogtræf lørdag den 12. november. Vi talte om det ved blogtræffet i går, og den dato var der stemning for. Foreløbig ser det ud som om, vi bliver Uffe og mig, Susanne K. Hansen, Bente, Jens og forhåbentlig dig, Donald og Mia. Fortæl gerne videre til Britt! Jeg skriver om det i nærmeste fremtid, og nu mangler vi bare at finde et godt sted, måske i Hillerød? Kom endelig med gode ideer ...
    Klem og god søndag!

    SvarSlet
  4. Tak for en rigtig hyggelig dag. Jeg håber du kom godt hjem og glæder mig til at se dig igen.

    SvarSlet
  5. Tak for i går, en dejlig dag og gode samtaler. Der var noget du glemte at få, jeg tager det med i Biffen.
    God søndag

    SvarSlet
  6. Madame: tusind tak i lige måde :-)
    Jeg har noteret datoen for næste blogtræf i kalenderen.
    God søndag aften og klem.

    SvarSlet
  7. Cummings: tusind tak i lige måde:-)

    SvarSlet
  8. Jens: tusind tak og i lige måde. Det varer jo ikke så længe, så er der et nyt :-)

    SvarSlet
  9. Britt: ja, jeg kom i tanke om det lige så snart jeg trådte inden for døren.
    Tak i lige måde for en skøn eftermiddag :-)

    SvarSlet
  10. Takk for en hyggelig dag. Det var fint å treffe noen nye bloggere.

    SvarSlet
  11. Sikke mange skønne billeder, du har taget, det er så rart at se hvor man har været, se det igen et par gange, så man ligesom giver glæden over den rare eftermiddag lov til at indfinde sig igen og forsøde aftenkaffen :)

    Jeg låner et link til billedet af Ultimo og søen og ænderne (og linker til dit indlæg).

    Jeg kan se du også har nydt søndagens milde vejr - hvor var det godt, endelig eftersommer-vejr :)

    SvarSlet
  12. Det er en god dato, d.12.November, så jeg skriver mig på hos Gitte, og håber at det holder - jeg glæder mig allerede!

    SvarSlet
  13. Uha, der skulle jeg gjerne ha vært. Om det ikke var for at her er bedre en noen annensteds.

    Ha en vakker aften

    SvarSlet