søndag den 18. september 2011

Brun - en udfordring

Jeg har da fået byttet om på dagene. I dag skal være orange og i går skulle være brun.
Det er nok fordi jeg IGEN I GÅR BLEV STUKKET AF EN HVEPS. Lige midt på halsen, i linje ned fra næsen, så var dagen rød, havde jeg taget et billede af min hals. Det var 5. gang her i sen-efter-sommeren. Nu må de godt gå i hi.
Brun er en dejlig farve.
Jeg måtte på jagt igen, for jeg synes ikke jeg har noget brunt i hjemmet.
Der er masser af brunt, når jeg kiggger mig omkring.
En sød lille stol - til at stille en plante på.


Et skrin fra min farmor

Kurve er der læssevis af her

Endnu et skrin fra min farmor
Det står på en reol i palisander fra min mor - med tilhørende stol.

En enkelt krans

En gammel syltekrukke, der bruges som urtepotteskjuler

12 krus.
De er købt i 1975, og jeg kalder dem ½ hund.
Jeg ville IKKE have hund, det ville min bedre halvdel og min datter.
De fik hund og jeg fik krusene med skål.
De er gode at bruge til gløgg ved juletid.

Den tilhørende skål og en tørret artiskok - også fra midt i halvfjerserne.

2 kommentarer:

  1. Det med farve ombytningen er hvad der kan ske - især når de åndssvage bevingede dyr synes de skal blande sig ! Er ret vild med de skrin fra din farmor.

    SvarSlet
  2. Det er meget smukke ting du viser her! Men øv, sikke noget at du er blevet stukket igen af en hveps. Klem og god søndag eftermiddag til digs!

    SvarSlet