søndag den 14. august 2011

Cecilia

Min udgave af Cecilia - model af Else Schjellerup fra Design Club - er færdig.
Det har været en stor fornøjelse at strikke den, selvom det er på de helt tynde pinde.
For en del år siden anskaffede jeg garn og opskrift til Livstykke fra Geilsk. Det var en yderst vanskelig opskrift i det næsten sorte garn, og min garnindkøber (mit barn) havde bestilt den i størrelse small, og jeg bruger medium. Så der var et nøgle for lidt til Livstykke.
Ulden er nu brugt til Cecilia, og jeg har et nøgle tilbage.
Lige til et par vanter med fingre.
Jeg har brugt 150 gram Geilsk uld til Cecilia.


2 kommentarer:

  1. Wauw, hvor er den flot, Kisser! Smuk model og lækker farve! Jeg var på loppemarked i går og købte en strikket trøje i sort/brun harlekinmønster. Jeg kan jo ikke strikke selv, så jeg glæder mig, når det lykkes at finde noget på et marked.
    Klem og en god søndag til dig!

    SvarSlet
  2. Madame: Tak.
    Det er så herligt at finde noget godt på loppemarked til en god pris.
    Klem

    SvarSlet