onsdag den 30. marts 2011

Tjekkisk

Jeg kan godt lide at vide, hvad det er jeg er i gang med at skulle lære.
Hør lige en god historie:
Jeg har fået en ny TomTom navigation. Den skal indstilles, og det kommer automatisk frem på skærmen. Da jeg skal vælge sprog, er min finger åbenbart for tyk og klodset, så jeg kommer til at trykke på TJEKKISK.
I går købte jeg en DVD-afspiller. Jeg har lånt film på biblioteket, og jeg kan hverken se dem via computere eller den lille DVD-afspiller med 4 tommer skærm jeg har - bare fordi fjernbetjeningen ikke virker.
I aftes - efter DVD var installeret - ville jeg se "The Devil wears Prada". Jeg kunne overhovedet ikke få danske undertekster frem - kun TJEKKISKE.
Heldigvis forstår jeg da engelsk, så jeg kunne fint følge med.

2 kommentarer:

  1. Tusinde tak for et skønt grin fra morgenstunden ☺. Hvad er der lige med dig og tjekkisk?
    Knus og en skøn torsdag til dig, Kisser.

    SvarSlet
  2. Annette: Jeg spør om det samme!!
    Knus

    SvarSlet