onsdag den 5. maj 2010

Lang dag

Dagen bliver lang i dag.
Jeg skal på seminar med mit arbejde på Christianshavn. Det bliver godt - håber jeg. Vi skal lære hinanden at kende, for vi er 3 små afdelinger, der er blevet til en stor afdeling.
Vi har heldigvis planlagt en gåtur i frokostpausen med en opgave - vi skal finde et motiv vi skal fotografere, der symboliserer vores nye afdeling.
Jeg skal med tog og metro - det er godt, for så kan jeg strikke :)
Det tager jo lidt længere tid end med bil, og jeg skal være hos en veninde klokken halvsyv - det er min englegruppe, og seminaret slutter kl. fire.
Black har fået lov til at komme med, så vi går hen til veninden.
Velkommen dag.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en spændende dag, Kisser! Og jeg kan godt forstå, du nogle gange vælger at tage toget, så du kan sidde og strikke.

    Dejlig dag til dig :-)

    SvarSlet
  2. Madame: det var en ganske dejlig dag - både på seminaret og hos veninden.
    Hav også en herlig dag.

    SvarSlet