mandag den 11. maj 2009

T-shirt

Jeg har købt en ny T-shirt - turkisfarvet - med blonde i halsudskæringen. Den passede perfekt i farven til min nye Noro Mini.
Så jeg iførte mig begge dele i morges og kunne ikke forstå hvorfor det kradsede. Var det Noro Mini, jeg var "overfølsom" for?
Så den tog jeg af igen, og det blev ved med at kradse.
Det viser sig, at blonden på T-shirten er syet på med nylontråd, og det er den der kradser, prikker og irriterer.
Så T-shirten er pakket i posen igen for at komme retur til forhandleren. Øv, den var ellers så sød.

2 kommentarer:

  1. er virkeligt mærkeligt at nogen overhovedet producere tøj med nylontråd. Det forstår jeg slet ikke. KH

    SvarSlet
  2. Hej Kisser
    Hvis du skal ha' min adresse, kan du enten skrive til mig på liny54@yahoo.dk eller kontakte Marianne hun har nemlig fået den nu.
    KH Lise
    Glæder mig til vi ses på søndag, hører at du tager din datter med. ;-)

    SvarSlet