fredag den 9. februar 2018

Den skønneste larm

Der er den skønneste larm og aktivitet i mit køkken.
To tømrere er i fuld gang med at pille loft ned.
De dækker pænt af, så det ikke sviner i helt huset.
Fint og betænksomt.
Det bedste af det hele .... jeg har i flere år gerne ville have ny lampe over spisebordet. Først har jeg ikke kunne finde noget jeg kan lide, men jeg fandt en for et par uger siden.
Der hang to lamper, de er nu pillet ned og det bliver sat nyt loft op, så der er ingen huller i loftet.
Win-win situation.
Der var temmelig meget vand i etageadskillelsen. 12 liter klart vand er båret ud og det drypper stadig.
Dagen vil vise om der skal udtørremaskine på....

2 kommentarer:

  1. Selv om det larmer, så er viden om det der kommer bagefter dejligt. God weekend til dig med alle dine projekter. jeg er imponeret over al din strikke og syaktivitet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver så godt,Lene.
      Og tak, tankerne kører så godt,med et strikketøj i hænderne.

      Slet