mandag den 5. december 2016

London

LONDON.
Den by bliver jeg aldrig færdig med.
Paris har fået en værdig konkurrent.
Min bror, hans kæreste og 2 "børn" og et svigerbarn og så mig var af sted sammen på en skøn og aldeles vidunderlig tur.
Vi boede lidt "langt ude" - i DOCKLAND.
Fint hotel - gode men små værelser. Fuldstændig ligegyldigt, vi skulle kun sove der - og spise morgenmad.
Vi tog fra hotellet lige efter morgenmaden og kom først hjem ved sengetid.
Øh, vi kunne lige slutte dagen af med et kølig glas øl/vin i restauranten, inden vi sagde godnat og tak for i dag.

Den første aften fandt vi en skøn indisk restaurant, som altså var vegetarisk.
Jeg er eneste vegetar/veganer i selskabet.
MEN
alle var glædelig overrasket over den skønne mad.

Flyveren lettede fra Kastrup kl. 7.20, og man skal jo være der et par timer før, så vi havde været tidligt oppe.
Vi tjekkede ind på vores værelser og fik lige tid til en lur på en time.
3 af os skulle i teatret og se MAMMA MIA.
I et skønt gammelt engelsk teater.
Min brors kæreste har set den 9 gange før, og hun ville så gerne se den 10. gang, og har lovet sig selv at det var absolut sidste gang.
Jeg har set filmen for et år eller 2 siden, og nu også teaterudgaven.
Og det er sandelig nok for mig.
De øvrige 3 havde været på vandring i storbyen, mens vi var i teatret.
Derefter var det lige hjem og i seng.
Det havde været en lang, lang dag.

3 kommentarer:

  1. Alle dage i London er lange - selv her i mørketiden ... men det er på den go'e måde ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, så afgjort. På den meget meget gode måde. Jeg har solgt mit hjerte til London.

      Slet
  2. Hanne, det var virkelig skøn mad.

    SvarSlet