søndag den 25. december 2016

Tvist


TVIST en Hanne Falkenberg model.
For år siden - og jeg husker ikke hvor mange - fik jeg adskillige kits af Hanne Falkenberg med hjem fra mit barn. Hun har besvær med at strikke på de tynde pinde (pga sit manglende bindevæv hist og her i kroppen)
Tvist var en af dem.
I januar slog jeg masker op til den, strikkede 8 cm, og så blev den en ufo. Indtil 1. november i år - for nu skulle den være færdig.
Den blev færdig her til jul.
HF har nogle helt vidunderlige opskrifter.
Desværre er hendes garn noget værre kradsuld - jeg er ekstrem uldsart.
Dog kan jeg godt strikke af hendes uld.

Jeg har 2 kits tilbage.
Vistnok en ballarina
og
Plisse.
Den sidstnævnte bliver foræret til en, vi kender, der bestemt kan tåle al slags uld.
Heldigvis er mit barn størrelse SMALL.

1 kommentar:

  1. Ja, Hanne, det er en stor glæde at strikke - og samtidig er det jo også en praktisk hobby.

    SvarSlet