søndag den 23. marts 2014

Udflugt

Gårsdagens udflugt bragte veninden og mig først til Glostrup, hvor der ligger Garnbutikken på Hovedgaden.
Veninden havde købt noget garn på messen i Rødovre for lidt tid siden, og da de ikke havde det fulde sortiment med, måtte vi selvfølgelig ind at se varelageret.
HOLDDAOP som der var mange mennesker i butikken. Men .....
hurtige ekspeditricer, og vi kom til.
Der hang et meget meget sød model i vinduet, og den ville jeg bare strikke.
Det viser sig, at det er TOPSTYKKE af Bente Geil.
Jeg fandt en tiltalende farve, og så var der ikke nok på lager. ØV.
Men jeg kom jo i tanke om, at jeg havde lagervare af Geilsk bomuld/uld købt i det jyske for et års tid siden - i syrenfarvet.
Og jeg måtte ikke købe opskriften uden garn!!
Heldigvis ville veninden også strikke den, så vi fik både garn og opskrift (kun en opskrift, som vi deles om).
Et smut i Glostrup centret....for bilen var parkeret på taget af centeret.
Videre på vores færd - ud til Ikea i Tåstrup, hvor vi både fik spist en god frokost og købt lidt ind.
Ikea er altid god for et eller sjovt man bestemt ikke kan leve uden.
Det var meningen, at vi ville slutte udflugten af ved at køre til Arken i Ishøj, men det er blevet udsat til et eller andet tidspunkt inden 1. juni, hvor udstillingen med Hundertwasser slutter.

2 kommentarer:

  1. Der er da ikke noget at sige til, at I udsatte turen til Arken, efter at I havde været på sådan en "Tour de force".

    God søndag til dig og Black.

    SvarSlet
  2. Det lyder som en hyggelig og indbringende dag! Og du må endelig se Hundertwasser, inden udstillingen slutter.
    Klem og god søndag til dig og Black

    SvarSlet