fredag den 28. marts 2014

På skrotbunken

Jeg synes jeg er lidt forfulgt af uheld med maskinerne for tiden.
For nogle dage siden var det flishuggermaskinen, der gik kaput.
I dag har plæneklipperservicemanden ringet og fortalt, at det vil koste ganske meget at få lavet min slåmaskine, som blev taget i brug juli 2012, og den gik kaput midtpå sommeren sidste år.
Så den ender på skrotbunken.... Og jeg skal ha en ny slåmaskine.
Jeg har godt nok en, uden selvkør - altså selvskub... Den er godt nok benzindrevet, men det kan jo være at vi er bedre venner i år, altså mine dårlige ben og slåmaskinen....
Det må komme an på en prøve....
Jeg går nemlig i motionscenter hver anden dag, og efter små fire uger kan jeg konstatere en mærkbar forbedring i benene.


4 kommentarer:

  1. Kun to år?! Hvis den var ny i 2012, må der da være garanti på den endnu?
    Det er sikkert sundt med en selvskubber, men med din store græsplæne må det være lidt hårdt, selv om dine ben er blevet bedre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, garantien duer ikke i dette tilfælde det er selvforskyldt... Black havde gravet nogle store sten op jeg først opdagede da skaden var sket...

      Slet
  2. Dejligt du kan mærke en forandring efter du er begyndt at træne. Det er jo også meningen. Øv da med plæneklipperen :) Knus og god aften.

    SvarSlet
  3. Det er sejt, at du sådan får trænet. Og når man så mærker effekten er det jo det hele værd.
    Nu håber jeg, at du får ro på maskinfronten, så der ikke skal mere på den store affaldsplads.

    SvarSlet