tirsdag den 18. marts 2014

Beskæring

 
Tidligt forår.
Tidligt på havearbejde.
Beskæring af
piletræet og magnolietræet.

Der bliver pænt meget til flishuggeren.
De meget tykke grene kører jeg til genbrugspladsen.
 
Magnolietræet står forrest her på billedet, og bagved står parykbusken, som også er beskåret.
Nede i haven er jeg ved at beskære to kæmpe nøddebuske(træer).
Og en uægte jasmin er også beskåret i 50 cm højde....
Alt er beskåret med en god håndsav - jeg tør ikke rigtig starte min motorsav uden kyndig vejledning.....

4 kommentarer:

  1. Hvor er du flittig! Og en god håndsav, det ved man da hvad er. Jeg vil helst ikke have motorsaven startet (af Gemalen), for det fører altid lidt for meget motorsavsmassakre med sig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fruen: nu er der jo kun mig til at bestemme her på matriklen, og jeg ville bare save ned i den højde jeg nu har besluttet mig for :-)

      Slet
  2. Hvor er du flittig, Kisser. Det lune forårsvejr lokker os i haven - dejligt.
    Ønsker dig en go' tirsdag, klem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, tak. Ja, og vi får overskud på Dvitaminkontoen.
      Klem

      Slet