mandag den 15. april 2013

Vejret

Om nogle dage rejser jeg til Paris.
I går skulle jeg lige tjekke vejret dernede på min telefon, for her til lands er vi jo vant til at have vinterjakker på endnu.
Jeg blev sandelig glædelig overrasket og kunne næsten ikke tro, hvad jeg så.
På torsdag viste vejret i Paris sig på min telefon at der skulle blive 24 - FIREOGTYVE - graders varme.
Det er jo næsten ikke til at tro på.
Jeg tror jeg pakker lidt sommertøj.
Sidste år havde vi brug for vanter.
Forrige år havde vi 28 grader kl. 11 om aftenen.

4 kommentarer:

  1. Hvor lyder det dejligt, Kisser - rigtig god tur! Håber du fortæller og viser billeder, når du kommer hjem.
    Klem og en skøn mandag til dig.

    SvarSlet
  2. Det lyder da helt fantastisk. Vi fejrede min søsters fødselsdag i lørdags og tænkte tilbage på sidste år, da samme dag blev fejret i haven. Uden jakker - vel at mærke... Rigtig god tur til Paris.

    SvarSlet
  3. Det skal nok passe, Kisser...her kan jeg sidde ude til klokken er 21 om aftenen, og må have gang i parasollen i eftermiddagens løb! Men som Metéo her siger, går temp i paris ned på 15-16 gr e torsdag igen - men dog lunt!!God tur.

    SvarSlet
  4. Håber du får en skøn tur :) Skønt at kunne finde sommertøjet frem :)

    SvarSlet