mandag den 29. april 2013

Træt

Det er hårdt at være pensionist og rejsende!!!
Vi gik mange, mange kilometer hver dag i sidste uge.
I dag gik Black og jeg ud til dyrlægen. I stiv modvind op ad en stejl bakke, og mig med store vejrtrækningsproblemer. Hunden først, så mig bagefter (til lægen).
Heldigvis har Black ingen problemer med sine ører.
Han har derimod store problemer med sin" hud" altså den under pelsen. Han har overproduktion af nogle celler.... Og nu skal jeg på hårdt arbejde, for han skal have bad i special shampo og hårkar to gange om ugen i de næste par uger.
Jeg krydser virkelig fingre for, at det hjælper...
Det er jo ikke spor sjovt, at det klør.
Jeg må altså trække på det store smilebånd med tanke om forrige uges indfangning og bad af den stakkels hund.
Og I-net problemer her på matriklen. Pudsigt at iPaden virker, mens computeren er død som en sild. Svigersønnen min kommer snart forbi og fixer tingene.
Uhh som det er godt at have sin egen superservice support.

6 kommentarer:

  1. Ja, sikke en blæst vi har i dag!
    Stakkels Black - jeg håber, han hurtigt bliver af med kløen, når du bader ham med en specialshampoo!
    Dejligt at du en svigersøn, der kan hjælpe med computeren!
    Klem og ha' en rigtig god aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame jeg gider ikke ha blæst...
      Ja, deter synd for Black med den kløe. Ser ud til at shampoen hjælper allerede efteråret førte bad.
      Klem

      Slet
  2. Øv hvor træls for Black. Hvad er det kommet af - ved du det? Jeg håber godt nok shampooen hurtigt hjælper ham. Det er så irriterende med net-problemer - godt din svigersøn kan hjælpe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anette, det stammer helt tilbage fra sidste år i oktober, hvor han havde udviklet slem loppeallergi med blodige sår.
      Det ser ud til, at det førte bad allerede har hjulpet. Uha, som han var ynkelig mens han stod bundet til flagstangen.

      Slet
  3. Rædselsfuldt med den blæst i dag. Er det mig der er blevet helt bims, eller blæser det mere og mere i det her land ??
    Synd for Black og synd for dig, men mon ikke han vænner sig til rumlen i løbet af de næste uger. Hvis du tager det muntert ender han måske med selv at hoppe ind under bruseren ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Annette, jeg synes også t Dt er slemt med blæsten her til lands.
      Jeg håber sandelig også at Black vænner sig til badkuren :-)

      Slet