tirsdag den 9. april 2013

Total uansvarlig og kedelig?

I dag har jeg været totalt uansvarlig - siddet i solen med lukkede øjne og de trådløse på ørerne og lyttet til musik - i flere timer.
Senere...beskåret et par træer og været på den daglige timelange gåtur med Black, der er blød i pelsen.
Kedelig? fordi i går overtalte jeg mig selv til at gå i biografen sammen med een fra biogruppen og se Kon-tiki. Bare fordi, når jeg kan aftale med en anden veninde at gå i svømmehal sådan jævnligt for at svømme og dyrke vandgymnastik, kan jeg også være dygtig og gå ind og se en bådfilm.
Filmen - jeg fortryder ikke et eneste sekund, at jeg valgte den til. Fascinerende - er lige hvad den er..
Og det er så skønt at være uansvarlig og nyde nuet og nærværet af natur og livet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar