fredag den 5. april 2013

So much

Der er så meget at være taknemmelig over hver eneste dag.
Fornylig havde Jette Harthimmer healing og bøn over temaet taknemlighed.
Desværre var jeg optaget af en anden aftale.
Det hindrer mig jo ikke i at være taknemmelig.
Dagen i dag har været så forrygende.
3 timers godt havearbejde i min forhave, som er ved at blive nedlagt - for senere at blive opbygget.
Bestilling af biografbilletter til week-endens film.
Cykeltur til byen for at få lavet nye nøgler, så jeg har nogle flere at smide væk af, og hente bifbilletter og få at vide af det unge menneske, der ekspederede mig i biffen, at JEG KAN GODT GLÆDE MIG.
Vasketøj ude i det fri.
God musik i ørerne.
Læse på sundhed.dk at jeg har været indlagt på Rigshospitalets hjertelungeafdeling i juni-juli 2012???? Aj, det var da bare fordi jeg fik en overnatning på patienthospitalet, mens mit livs lys fik sit nye liv.
Og meget meget mere....

4 kommentarer:

  1. Skønt med noget havearbejde - det er nu skønt at sneen (næsten) er smeltet :) God weekend - og god bif-tur :)

    SvarSlet
  2. Anette: jeg synes godt nok sneen i min baghave er længe om at smelte. Nogen steder ligger der stadig op til en halv meter.
    God week-end og ferie :-)

    SvarSlet
  3. Det er vel nok smukt og godt at læse - dejligt at du også følger Jette Harthimmer! Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame: jeg har stor glæde af at følge Jette :-)

      Slet