søndag den 28. april 2013

Monets hus

Jeg har købt Monets hus!!!
Bare rolig, det er kun i form af en dåse til mit barn. Den er bare så nuttet. Selvfølgelig købt i shoppen i Monets have.
En tur ud til Montmartre resulterede også i lidt indkøb, 2 skønne dåser. den ene fyldt med fransk økologisk basilikum, og den anden fyldt med hibiscus te. Og de er ganske smukke begge dåser.
Jeg blev selv betaget af en dug fra Provence i blå med tynde gule striber, så den kom med hjem.
Og et par T-shirts, og var de slut med indkøbene - for denne gang.

Black skal vist en tur til dyrlægen i morgen, han har besvær med sine ører og klør sig voldsomt, selvom han lige været i bad.
Og jeg burde besøge min læge. Det gider jeg  bare ikke. Det skidt jeg er rendt ind i,  kan vel gå væk af sig selv. Sådan noget som smuk blomstrende næse, og besvær med hals og lunger...Suk.

8 kommentarer:

  1. Kamillethe med citron og honning, dampende varm forståes.
    Det er da ikke vildt det du har shoppet, men vist gode ting og sager :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Annette, mit barn glæder sig til sine dåser o mig til mine t-shirts for så er de sommer.
      Har drukket camillete og smurt snuden med zovir. Suk

      Slet
  2. I må da en tur til doktoren begge to - 'noget med lungerne' skal der helst lyttes på. Det lyder som nogle skønne ting, du har købt med hjem!
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, ser lige tiden an en dags tid for mig selv. Black skal til sin dyrlæge i morgen...
      Dåserne er til Ztte, dugen til mig :-)
      Klem

      Slet
  3. Dejlige ting du har købt :-) Rigtig god bedring, håber det er blevet bedre i morgen med Jer begge to.

    SvarSlet
    Svar
    1. Johanne, Black skal ha en aftale, jeg har det meget bedre i morgen.
      :-)

      Slet
  4. God bedring Kisser. Både til dig og til Black.

    SvarSlet