onsdag den 14. marts 2018

Så længe jeg lever

Så længe jeg lever er titlen på en film om John Mogensens liv.
Vi så den i går - veninden og jeg.
Rasmus Bjerg havde hovedrollen, og han gjorde det helt ufattelig godt. Fantastisk skuespil.
J.M. blev kun 48 år - det har været et barsk liv, han har levet, og al det alkohol bare fordi han havde sceneskræk, så skrækken skulle dæmpes....
Jeg var også meget imponeret som de 4 skuespillere kunne optræde som "Four Jacks", og harmonierne var fuldstændig i balance.
Jeg holder meget af sang med harmonier. Det siges jo, at de mest perfekte harmonier fremkommer, når man er i familie.
Ole Bornedal havde skrevet og instrueret. Det har han gjort ganske godt.
1000 stjerner fra mig.

Der var forfilm til The Post - med Meryl Streep og Tom Hanks og instrueret af Steven Spielberg.
En must-see film.

2 kommentarer:

  1. Rasmus Bjerg er rigtig god. Det er vi til gengæld ikke til at komme i biografen, men Streep og Hanks kunne måske lokke os ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker at gå i biografen og kan selvfølgelig anbefale en tur i biffen :-) Glæder mig til The Post.

      Slet