fredag den 3. november 2017

Indkøb

Jeg er vist ret gammeldags når det kommer til indkøb.
Jeg vil helst ud i fysiske butikker for at købe ind - og bruge sanserne.
I de sidste par dage har jeg været rundt i forskellige butikker efter stødt spidskommen - uden held.
Min datter nævnte Mosehuset - lige derovre vestpå i Borup.
Der er ikke ret langt fra min matrikel.
Men jeg må jo ikke køre bil...
Og jeg skal altså ha spidskommen på lager (et af de krydderier jeg bruger meget), så jeg måtte gi mig og bestille via Mosehusets webshop.
Og der endte også en hel masse andet godt i indkøbskurven.
Bl.a. walrhona kakaopulver. Da jeg læste, at det må diabetikere gerne spise, blev det selvfølgelig bestilt - og man skal kun bruge den halve mængde af hvad man ellers bruger.
Fint  - jeg skal nemlig have besøg af diabetikere i nærmeste fremtid, og jeg skal bage kage...
NÅR jeg må køre bil igen, skal jeg en tur til Borup.

2 kommentarer:

  1. Det er da trods alt godt, at du har muligheden for at indkøbe via nettet, når du ikke må køre bil :-)
    Jeg ELSKER internethandel - det er så dejlig nemt at sidde hjemme ved skrivebordet og foretage sine indkøb!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, det passer så ikke helt hvad jeg skriver, for jeg bruger internethandel en hel del - til musik, garn og andre ting, som ikke er mad og tøj/sko.

      Slet