lørdag den 20. september 2014

Om at tage sig sammen

Lige om lidt skal jeg sydpå.
Jeg HADER at pakke, og ELSKER at rejse.
Jeg bliver nok nødt til at tage mig sammen og få pakket den smule jeg skal have med til en lille uge i det sydfranske - NICE.
Det hjemlige er rengjort efter alle kunstens regler, for Blacks barnepige flytter ind, mens jeg er på ferie.
Rejsen sydpå er for at fejre venindens - gennem 50 år - folkepensionistalder.
Vi skal bo på luksushotel med rød løber og fundamentet lige i Middelhavets bølger (næsten), vi skal bare lige over vejen....
Hun gider IKKE badeferier, og det gør jeg egentlig heller ikke.
Så vi sender hendes mand til Mallorca sammen med deres svigerinde på badeferie.
Perfekt arrangement.
Om jeg glæder mig? Jep.

3 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig dejligt. God tur og god ferie.

    SvarSlet
  2. Kan du ha' en rigtig dejlig tur med veninden. Kan man kalde det en "tøsetur"... ;-))

    SvarSlet
  3. Rigtig god tur til Nice. Jeg håber, at I får en pragtfuld ferie med mange skønne oplevelser.

    SvarSlet