fredag den 29. august 2014

I går og i dag

I går var det det skønneste SOL OG SOMMER VEJR.
I dag er det REGN og REGN.
I går var jeg til festugen her i byen og havde den store fornøjelse at høre Sweethearts med Pernille Højmark i front. Hun er godt nok et energibundt.
Hurtigt hjem og lave mad til mine gæster, og vi sad ude på terrassen til efter kl. 8.
I dag - det er lidt synd for festugen - med al den regn.
Jeg skulle lige hen at træne, og da jeg kom ud startede regnen, og stoppede lige da jeg kom hjem.
Øv, for jeg havde taget pose med til modne hyldebær.
Det må vente til næste træningstime.
Jeg har haft en gæst i formiddags, som havde en flot HOSTA med til mig, og den må pænt vente med at blive plantet til regnen forsvinder.
I morgen aften er Michael Falch (og ham ville jeg meget gerne se og høre) på scenen. Jeg er til rund fødselsdag, og det er lidt svært at være skizofren, så jeg må undvære MF. Det er lidt øv.
 

2 kommentarer:

  1. Det var et sørgeligt vejr i dag - ja! Sikke noget! :)
    Men der kommer nogle gode (hyldebær-plukke-dage) i næste uge :)

    SvarSlet
  2. Ja sikke da et vejr i har haft derovre. Her er på skift en smule solskin, gråvejr og smådryp. Knus

    SvarSlet