lørdag den 20. februar 2010

En lille smule forår

Her uden for mit køkkenvindue er der 6,8 grader.
Sneen smelter lystigt.
Jeg har været ude at vaske bil.
Jeg flyttede sne fra min indkørsel, jeg trænger til at se fliser.
Inde ved husmuren er sneen smeltet, og erantisserne står og venter på en solstråle, så er de der med al sin gule pragt. De er ca 2 cm høje.
Desværre render smeltevandet også ind i mit køkken - heldigvis kun et sted!
I dag - lige nu - er det en lille bitte smule forår.
Hav en fortryllende lørdag.

6 kommentarer:

  1. Jeg har også været ude og vaske bil. Det er der nærmest lidt forår over! :0)
    Ellers smelter sneen også her og det glæder mig.
    God lørdag!!!

    SvarSlet
  2. Uuuh ja, det går den rigtige vej da!! God weekend Kisser!

    SvarSlet
  3. Megan - skøn lørdag til dig.

    SvarSlet
  4. Lavendel, tak i lige måde.

    SvarSlet
  5. Hvor fantastisk Kisser - er det ikke næsten 2 måneder det hele har været hvidt?! Nu ikke noget med at smutte i shortsene he he. KNUS♥

    SvarSlet
  6. Tina, jeg havde såmænd kun en fliesjakke på, da jeg var ude at vaske bil.
    Sommershortsene er kun på tegnebrædtet - til næste sykursus.
    Kan du så sende lidt varme herop?
    God søndag.

    SvarSlet