søndag den 8. november 2009

SKAT

Normalt er et besøg hos SKAT ikke så behageligt.
Jeg havde et besøg hos SKAT fredag eftermiddag, for en god ven havde 40 år jubilæum. Sandelig så fik han overrakt Dronningens fortjenstmedalje i sølv. Ja, der er forskel på folk!!
Og verdenen er lille. Jeg mødte en kollega- ovenikøbet en fra den afdeling, jeg selv arbejder i.

Nu jeg alligevel var på de kanter (Roskilde), var det jo nærliggende at aflægge Stof og Stil et besøg. Jeg fandt noget stof til jakken, der har været brand i. Og en anelse mere - bl.a. til lidt julegaver :-)

2 kommentarer:

  1. Der er nok nogle, der allerede får medaljen på selv dagen? Traktementet ser vel nok lækkert ud.

    Jeg er spændt på at se jakken genopstå efter sit møde med kogepladen ...

    SvarSlet
  2. Madame: medaljer skal hænges på - PÅ DAGEN.
    Jeg glæder mig også til projekt "brændt jakke"og om jeg kan få nogetfornuftigt ud af det.

    SvarSlet