lørdag den 21. november 2009

Kærlighedsøen

I et par uger har jeg - først undret mig over - sidenhen beundret disse "damer".Torsdag morgen var de taget ned, og min skuffelse var stor, for jeg ville gerne have et foto af dem. Heldigvis var de sat op igen senere på dagen.
I går eftermiddags var det lyst og vejret endelig tørt, da jeg kørte hjem fra arbejde, så jeg kunne få et par billeder af dem.
Jeg vil gætte på at de er ca 8 meter høje.
De står lige ved siden af Bjørn Nørgaards KÆRLIGHEDSØEN i Ørestad Nord - lige over for Bella Centret.
Jeg synes ansigterne følger en på vej...
De er meget fascinerende.

4 kommentarer:

  1. De er dybt fascinerende, Kisser - både lidt uhyggelige og dragende. Jeg gad vide, hvem kunstneren er?

    HA' en dejlig lørdag nede sydpå!

    SvarSlet
  2. Madame,jeg har søgt på nettet efter oplysninger, men siden er ikke opdateret.
    God lørdag til dig.

    SvarSlet
  3. De er godt nok fantastiske! Som Madame skriver både lidt uhyggelig og dragende. Dejligt at du fik dem foreviget, så vi her endnu længere sydpå (og lidt til venstre) kan nyde godt af dem! :0)
    God lørdag!

    SvarSlet
  4. Megan: jeg er ganske enig med dig og Madame.
    God lørdag til dig:-)

    SvarSlet